text

Jak uplatnit reklamaci

Reklamovat zboží můžete kdykoliv v průběhu záruční doby. Reklamace přijímáme na adrese naší provozovny každý pracovní den. Zboží zabalte a pošlete na naší adresu.

NARVA BEL/ČR s.r.o.
Sídliště 693
407 22 Benešov nad Ploučnicí

Zboží k reklamaci můžete také doručit osobně.

Reklamace zboží řešíme co možná nejrychleji, nejpozději do 30. dnů od fyzického přijetí výrobku.

Při reklamaci výrobku zašlete výrobek kompletní, pokud možno v originálním obalu. V případě, že k výrobku byla dodána paměťová karta zdarma nebo spotřební baterie, tyto položky nezasílejte.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení